Dla marki Otinus nie ma rzeczy niemożliwych. Odległość, granice, bariery językowe i obostrzenia spowodowane globalną pandemią, to nie problem – to wyzwania, którym musimy sprostać. W tym celu wprowadziliśmy szereg rozwiązań, dzięki którym zawsze będziemy mogli pomóc naszym Klientom. Wśród nich są właśnie zdalne instalacje i szkolenia użytkowników.
Niezależnie od tego, czy mamy przeciwko sobie:
to zdalne instalacje są zawsze dobrym rozwiązaniem. Mogą one również odbywać się na życzenie Klienta. W każdym momencie, również wtedy kiedy nie ma możliwości przeprowadzenia ich stacjonarnie.
Proces zdalnej instalacji przeprowadzany jest za pomocą smartfonów połączonych z Internetem. Najczęściej wykonujemy je za pomocą aplikacji Microsoft Teams, ale możemy wykonać je w każdej innej wybranej przez Klienta – pod warunkiem, że da nam szansę na jej wcześniejsze przetestowanie. Użytkownicy biorący udział w szkoleniu pozostają w stałym kontakcie ze szkoleniowcem i jego tłumaczem (*jeśli cały proces instalacji nie odbywa się w języku polskim). Całość jest w pełni interaktywna, na każde pytanie odpowiadamy w trakcie szkolenia. Dodatkowo pracownik Otinus rejestruje całe szkolenie i do tego materiału użytkownicy mogą zawsze wrócić. Szkolenia online są równie wygodne oraz czytelne, jak w przypadku wykorzystania metody tradycyjnej.
W pierwszej kolejności wyjaśniamy, jak należy przygotować się do pierwszego uruchomienia maszyny. Całą procedurę pokazujemy na podobnej lub takiej samej obrabiarce, która znajduje się u nas w salonie. Maszyny, które wysyłamy do Klienta są wcześniej testowane i przygotowywane przez naszych techników, dzięki temu proces ten zawsze przebiega szybko i sprawnie.
Proces online nie różni się od szkolenia na żywo. Przepracowujemy z Klientem każdy etap w oparciu o realne zadania, z którymi może mierzyć się w trakcie codziennej pracy. Przebieg jest kwestią indywidualną i zawsze kładziemy nacisk na potrzeby produkcyjne danej firmy.
Cały proces szkolenia i instalacji zależy od rodzaju maszyny i może zająć nawet dwa ośmiogodzinne spotkania – taka sytuacja występuje w przypadku m.in. pras krawędziowych. W praktyce, Klienci często potrzebują dużo mniej czasu, by przyswoić potrzebną wiedzę na wysokim i bezpiecznym poziomie. Naturalnym jest też, że jakiś czas po szkoleniu mogą pojawić się dodatkowe pytania. Między innymi dlatego do każdej maszyny dołączamy pakiet konsultacji telefonicznych ze specjalistą Otinus. Pozostały do wykorzystania zaś można zawsze sprawdzić w panelu klienta – na naszej stronie Otinus.pl. Ponadto w Akademii Otinus przygotowaliśmy inne kursy w Akademii Otinus, do których dostęp można otrzymać już przy zakupie obrabiarki.
Otinus Polska Sp. z o.o. (dawniej P.W. REMASZ Michał Obrzut) realizuje projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw Tytuł projektu: Wejście firmy Otinus Polska Sp. z o.o. (dawniej P.W. REMASZ Michał Obrzut) na rynki zagraniczne poprzez udział w targach. Celem projektu jest dywersyfikacja rynków zbytu, wzrost przychodów firmy, wyszukiwanie partnerów na rynkach zagranicznych, a także promocję gospodarczą regionu. Działania prowadzone w ramach projektu przyczynią się do rozpoznawalności polskiej marki na rynkach międzynarodowych. Dofinansowanie projektu z UE: 637 521,65 zł